Ledo kubeliai gėrimų reklamos retai kada būna tikri, įprastai jie gaminami iš akrilo, mat fotografų blykstės paprastą ledą labai greitai ištirpintų.
Farmacinės kompanijos daugiau pinigų išleidžia reklamai nei medicininiams tyrimams.
Pirmoji Marlboro cigarečių reklama su kaubojumi pasirodė dar 1955 metais. Vėliau net trys aktoriai, buvę Marlboro kaubojais, mirė nuo plaučių vėžio.
Statistiškai, 65 metų žmogus Amerikoje per savo gyvenimą yra matęs maždaug du milijonus televizijos reklamų.
Daugybė mokslininkų teigia, kad reklama yra didžiausią galią turinti meno forma pasaulyje.
Dauguma laikrodžių televizijos reklamose rodo 10:10h. Nes būtent taip nustatytos rodyklės leidžia gerai matyti gamintojo logotipą, kuris dažniausiai yra apatinėje laikrodžio pusėje, be to, rodyklės suformuoja šypseną primenančią formą.
Amerikos Psichologų Asociacija nustatė, kad vaikai iki 8 metų negali kritiškai žiūrėti į reklamas. Kiekvieną pamatytą reklamą jie priima kaip tiesą.
Vidutinis vaikas Amerikoje kasmet per televiziją pamato 40.000 reklamų.
Priešingai nei reklamuodami suaugusiems, gamindami reklamas vaikams, kūrėjai stengiasi parodyti ne produkto naudą, o tai, kad būtent jų prekė padarys vaiką populiariu draugų tarpe. Tarptautiniai tyrimai rodo, kad pusė vaikų, įkalbėjusių tėvus nupirkti reklamoje matomą prekę, teigė įgavę pasitikėjimo savimi.
2008 metais vykusių prezidento rinkimų metu reklamai buvo išleista 2,6 milijardo JAV dolerių. Vien Barako Obamos reklaminė kampanija kainavo 310 milijonų dolerių, o jo oponentui McCainui reklama atsiėjo 136 milijonus.
2000 metais pajamos iš reklamos internete Amerikoje siekė 8,1 milijardo JAV dolerių. 2011 metais šis skaičius siekė jau 32 milijardus. Tikimasi, kad 2013 jis šoktels iki 42 milijardų.
Kurdami reklamas maisto produktams jų gamintojai dažnai netgi samdo maisto stilistus, kurie jų prekę parodytų tik iš gražiosios pusės.
Reklamose, skirtose vaikams, dažniausiai filmuojami vyresni vaikai, nei tie vaikai, kuriems skirta prekė. Pavyzdžiui: lėlę, skirtą 8 metų mergaitėms, reklamuoja 11-12 metų mergaitės. Taip vaikai bandomi įtikinti, kokie jie turėtų būti.
Rolling Stones grupei kompanija Microsoft sumokėjo 9 milijonus JAV dolerių, kad šie leistų Windows 95 reklamose naudoti jų hitą “Start Me Up”. Beje, reklamos dažnais atvejais padeda mažai žinomoms grupėms tapti populiariomis. Pavyzdžiui: kai Apple iPod reklamoje suskambo Cansei de Ser Sexy’s grupės daina “Music is My Hot, Hot, Sex”, ši grupė per naktį tapo žinoma visame pasaulyje.
Moterims skirtuose žurnaluose būna 10,5 karto daugiau reklamų apie svorio metimą, nei vyrų žurnaluose. Pastebėta, kad 75% moteriškų leidinių yra bent po vieną straipsnį apie kūno formų dalinimą dietų, mankštų arba plastinių operacijų pagalba.
Vidutiniškai televizijos kanalas 1960 metais per valandą parodydavo 9 minutes reklamų. Tuo tarpu šiandien bendras reklamos laikas trunka 18 minučių.
Kai “Vanity Fair” ant savo žurnalo viršelio uždėjo Justino Bieberio nuotrauką, šis žurnalo numeris tapo prasčiausiai parduotu per 12 metų.