Reaguodami į klientų poreikius, mineralinio vandens gamintojai neriasi iš kailio: parduotuvėse šiandien gali įsigyti artezinio šulinio, šaltinio, mineralinio, išvalyto, gazuoto, versmės vandens, o neseniai JAV pasirodė ir mėsinis vanduo. Kaip sako idėjos autorius Tillas Krautkrameris: „Mes siūlome šviežią, kokybišką bei subalansuotą meniu ir tikime, kad mūsų skanus, greitas ir skystas maistas patiks klientams.“
Mėsinio vandens, arba skystų pusryčių, asortimentas iš tiesų įspūdingas – gali išsirinkti dešrainio, picos, tradicinių angliškų pusryčių, omleto, viščiuko, jautienos ar sūrainio skonio vandens. Ir visa tai būtų nuostabu, jei nebūtų…. pokštas. Pakanka pažiūrėti Tillo Krautkramerio neva reklaminį filmuką, kad tuo įsitikintum:
Kam viso to reikia? Krautkramerio paaiškinimas toks pats ironiškas, kaip ir jo išgalvoto produkto reklama: „Žmonės neturi laiko „guglinti“, vesti pasivaikščioti savo šunų ir tikrai nesiliaus dirbę vien tam, kad pavalgytų. Sėkmingiems šiandienos žmonėms reikia naujos kartos efektyvumo ir prabangos, o mūsų inovacinis produktas būtent tai ir suteikia elitiniams pirkėjams.“